Kizlar merhaba 29. Haftamdan itibaren kasılmalarım var neredeyse ¾ gunde bir doktora gidiyorum kasilma yasadigim icin. İlk kasilmamda doktor yatis verip ciger gelistirici verecekti ikinci gittigimde hafiflediginden yatis vermedi. Simdi 32. Haftadayim gelisim geriliginden bahsetti tam bir gelisim geriligi yok ama stratejik davranip hem perinatoloji gorsun hemde kontrol altinda tutalim zaten her hafta gorucem seni dedi. Genetik rahatsizlik olarak mthfr gen testimde bazi gen kodlari sorunu vardi bilen anneler illaki vardir, preklampsi vb durumlar yasayabilirim ama sukur yasamadim onu da. Bebege giden damarldan birinde centiklesme vardi acaba ondan mi onu da bilmiyorum.Amniyon sivimda normal cikti aslinda ultrasondaki fc al vb degerler hep hafta ile de uyumlu. Bu durumu yasayan arkadaslar varsa bilgilendirebilir misiniz. Bugun az bir kasilmam bile olsa yatis verecek cunku