frhn_emklii gebelikte degerin 2.50 altinda olması gerekiyor. Korkmayin bende kullaniyorum hamileligimin basindan beri 25 mg . Ve her ayda kan tahlili veriyorum. Kontrol altinda tutulmasi gerekiyor çünkü önemli. Mesela triodi yukselten yiyecekler var onlari yemekten kaçınmalısın. Ben ilac kullanorken düştü normal değerlerde. Bi ay kan tahlilinden bir kaç gun önce üst üste çok çilek yemiştim ve değerim yükselmişti ilac kullanmama rağmen. Sonra araştirinca öğrendim cilek tiroidi yukseltiyormus.
Canim cok cekerse bazen bir kactane yiyorum okadari etkilemiyor