Binyaminannesi Merhaba 😍 Doguma 6 gün kala dogumum gerceklesti 3/1/2019 da annemler evlerini tasindilar bende yemek yapip annemin evine gittim yemek yedik ictik güldük Saat 22:00 da eve geldik ama sancim hic yoktu Esimle biraz PlayStation oynadik saat 12 esim uyudu benimde az bir sancim Vardi saat 1:00 kadar sancidan uyku tutmadi sonrasida nasil uykuya daldigimi bilmiyorum Saat 2:15 gece tuvalet icin uykudan kalktim yataktan tam kalkmak isterken biraz suyum geldi bende cisimi tutamadim sandim yatagin alttarafinda zorla ayakta durmaya calistim baktim ki cok suyum geldi esimi uykudan uyandirdim hastaneye gittik bur sürü sey yaptilar sonrada bebek bugün normal dogumla gelicek dediler Saat 2 geceden 20:00 aksama kadar sanci cektim öyleki sancim dakkada bire düsmüstü 5 cm acilmistim ama allahin bir doktoru dogumu baslatmadi sadece uyutuyorlardi ama sanci dedigim tam dogum sancisiydi en sonunda bebegin kalbi düzenli atmiyor dediler pda ignesi sirtima vurdular Saat 20:25 te ameliyat haneye girdim dogum icin saat 21:00 her sey bitmisti yavrumu kucagima verdiler icim sizladi yavrumun basi egrilmisti elleri morarmisti dogum haneden ciktik odaya girdik esim sigara icicem diye odadan cikti elinde gül ve pasta ile girdi 4 ocak benimde doğum günüm yavrumda benim doğum günümde doğdu Kucağıma verdiklerinde herşeyi unuttum şimdide yanımda kokusunu içime çekiyorum 😍 Allah herkese kolay ve sağlıklı doğum nasip etsin
UykusuzAnne Binyaminannesi Yaaa maşallah size 😍 Doğum gününüz kutlu olsun ikinizin de.. Sen de onunla bir yeniden doğdun artik💕
Makbuss Binyaminannesi ay ne guzel denk gelmis Allah anali babali buyutsn benim de 10 ocak dogum gunum ve 4 ocak buyuk kizmn dogum gunu 37.6yiz bugun bklm benim kiz nezmn geleck saglikla gelsnlr hayirli evlat olsnlr ins 😊