Kubra11122 Daha 3 haftalık hamileyim yeni olduğu için saç boyatabilir miyim ve lazere gidebilir miyim sizce sonuçta daha tam bebek oluşmadığı için birşey olmaz diye düşünüyorum ama bilen varsa bı fikir verirse mutlu olurum
Alone Kubra11122 asıl başında daha çok dikkat ediyorum. Çünkü sonuçta oluşum aşamasında ve etkilenerek herhangi bir şekilde sıkıntılı oluşmasını istemem 😬 ama doğru olan nedir bilmiyorum
KurabiyeninAnnesi123 Kubra11122 baskasına yazmşm😂 size yazacağıma doktoruna gidene kdr birsey yaptirma doktora gidip bebgni kalbni dinledikten snra doktor eşliğinde ne yapicaksan yaparsn cnm kimi doktor izn veriyor kimsii vermiyor dikkat edilmesi gereken herseyi doktorun ztn sana söylüyor doktorunun agziyla ilerle ama lazere izin vermeye bilir
Berraseris Hamilelikte saç boyatmayın zararlı olduğunu biliyorum ne de olsa kimyasal ve bebeğe geçiyor kestirdim evet saçlarımı ama kesinlikle boyatmadım
KurabiyeninAnnesi123 Alone yaptiran da vr yaptirmayan da vr doktoruna gidince doktorunla.ilerle canm lazere izin vermeye bilir ama saç icin dogru zamani söyler