1234oglak Merhaba herkese Merak ettiğim bir şey var. Bazı kadınlarda regl döneminde bile sancıdan mide bulantısı oluyor. Acaba doğum anında yani o sancılar geldiğinde ya da sıklaştığında da mide bulantısı/ kusma oluyor mu? Oluyorsa bir çözüm öneriniz var mı?
Makbule_199110 1234oglak dogum aninda degilde benim dogumdan once dogum belirtim kusmam olmustu ama dogumda kusma yasamadm
aslhnkrts9 1234oglak hiç bişey yemeyerek çözmüştük bunu 😂 ıkınmayla beraber çok ciddi mide bulantısı yaşadım önceden de aç olduğum için aşırı susamıştım doktordan Rica ettim pamukla dudaklarını ıslat bak içersen miden bulanır dedi ben yine de bir yudum içtim midem ayağa kalktı hemen ilaç yaptılar
1234oglak aslhnkrts9 iyi denk gelmiş aç olmanız. 22. Haftadayım hala midem bulanıyor o yüzden korkuyorum doğum anında da midem bulanacak işler karışacak diye. Allah yardımcımız olsun.
Ytsnzy Normal doğum yaptım doğuma kadar geçen sürede tek hissettiğin şey sancı oluyor zaten doğum esnasında da ben yaşamadım mide bulantısı ıkınma hissi oluyor sancıyla beraber
1234oglak Ytsnzy aşırı ağrının ya da sancının mide bulantısı yaptığını biliyorum. Umarım hiç kimse yaşamaz ama merak ettim ben de. Teşekkürler cevap için.
aslhnkrts9 1234oglak çok olursa söyleyin hemen ilaç veriyolar süreç yavaşlamasın diye şak diye kesiliyo inşallah kısa süren kolay bi doğumunuz olur