SebnemPak Merhaba kızlar aklıma takıldı sizlere sormak istedim adet olma günüm dündü olmadı test yaptım pozitif çıktı hemen kan testi verdim 646 çıktı nöbetçi doktora gösterdik ama kese göremedi sizce ne zaman oluşur kese ?
Kubrahmz Hayırlı olsun🌺 genellikle 1500lerde görünür. Ben 830ken öğrendim. İki gün sonra gittiğimde keseyi görmüştü doktor. Sen de 3 4 gün sonra gitsen görebilir
SebnemPak Çok Teşekkür ederim Rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻 sizlerinde sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah Rabbim 🙏🏼💐🩷