Crnogzhn bir arkadaşim yıllık izinlerini ekletmişti. Bu gibi durumlarda yıllık izin hakkı tanıyorlar genelde. Sizde düşünebilirsiniz. Hem sizin sağlığınız, psikolojiniz hem bebekle bağlanması açısından 5 gün çok az. Çünkü zaten 2 gün hastanede geçiyor 3 gün kalıyor. Yıllık izin birleştirmeyi deneyebilirsiniz❤️