motheroftwins2 Kizlar merhaba sezeryandan sonra 1 hafta gecti hala idrar yaparken zorlanma az gelme ve buyuk tuvalette de gazı cok hissediyorum agriyla birlikte.sizce bu normal mi?
asell13 motheroftwins2 bağırsakların toparlanması biraz zaman alıyor canım bol bol hareket et ben 2 yıl hemoroid oldum aobra toparladı bağırsaklar 🙄
KurabiyeninAnnesi123 motheroftwins2 ben bol bol yürüyüp haraket etmiştm o yüzden zorlanmadm hic bir konuda
asell13 motheroftwins2 gaz için doktorum şurup vermişti ama o iyi geldi ama genel düzen çok sonra oturdu