Esmam_ela25 Merhaba kızlar 37+4 haftalık gebeyim ve dünden beri feci bir şekilde belim ağrıyor arada sancı girip çıkıyor inşallah doğum sancısıdır .
Haticeburak06 Esmam_ela25 bende öyle düşünüyorum inşallah sancıdır diye ama 1 haftadır çekiyorum. Yinede inşallah sancıdır 1 saate randevum var umarım açıklığımda flnda ilerleme olmuştur iyi anlamda🥺
Esraaaas Esmam_ela25 ben bir haftadır o ağrıyı çekiyorum ama sadece bel ağrısı var uyutmayacak derecede bi doğursaydım da rahatlasaydım 37+5 im
Esmam_ela25 Haticeburak06 inşallah canım son günler zor geçiyor uyku dinlenmek haram oldu bize iyi haberler alırsın inşallah 🙏