Elku zaten öyle oluyor. Sezeryan da olsanız gününüzü bekleyin öyle olun. Ben sezaryen sonrası normal doğum yaptım. Çoğu doktor ölürsün dedi çocuk 4 kilo dedi. Tek bir dikişim olmadan doğum yaptım bebek 3360 doğdu:) ben ebe desteği almıştım onun etkisi çok büyük oldu. 2 kilo doğursanızda yırtık olabilir, 4.5 kiloyla da gayet dikişsiz doğum yapabilirsiniz. Doğum anındaki bilginize ve doğuma hazırlanmış olmanıza bağlı bu. 2 hafta önden gidiyosa yediklerinize dikkat edin normali bir deneyin olmazsa zaten ameliyat olursunuz. Ama doktorların en ufak şeye hemen ameliyat önermesi artık çok korkunç bir boyutta gerçekten