Sedaeksii12 ben de toz olan leke çıkarıcısını denedim. 5-6 yıl önceden kalma olanları çıkarır mı bilmiyorum.
10 yıl önce ilk çocuğuma aldığım penye battaniyelerdeki sararmaları falan çıkarmadı. Ama daha yakın, 1 yıllık olanlardakileri çıkardı.
Kullanırken de makineye az çamaşır olacak şekilde 60 dereceye attım, toz leke çıkarıcıyı ve sabun tozunu ekledim. Makine deterjanlı suyu atmadan, durulamaya geçmeden önce kapattım tamamen. 1 gece o şekilde bekledi makinede suyun içinde. Sabah da açıp durulama yaptırdım, sonra yeniden sıvı deterjan ekleyip normal yıkamamı yaptırdım 40 derecede.