AygyulSina 38+3 haftalik iken gelen su ile seruvenimiz basladi oglumla. 03.01.2018 tarihinde saat 22.00da suyum geldi once bi adet agrisi girdi sonrada bisey akmaya basladi basta nişan sandim ama degildi baya suyum geliyordu heycan ve panik basti ben hastane susu dusunurken oğluşum bekleyemedi ve gelmeye karar verdi. Hemen hastaneyi aradik ve gelicegimizi bildirdik yarim saat icinde hastaneye ulastigimizda oncd nst bagladilar az sanci cikti sonra cati muaynesi yaptirlar uzgunum kizlar hep agrisiz dedigim altan muayne dogum basladiginda cok agrili olabiliyor neyse sonra artik başladık beklemye sabah kadar duzenli sancim yoktu ama sabah olunca artmaya basladi sancilarim suni sanci almak zorunda kaldim cunku sadece 3cm acilmam vardi neyse onuda aldim sancilar artmaya basladi doktor gelip bebegi kontrol etti suyuna falan bakti ve agri kesici vermeye basladilar damar yolundan ama banamisin demedi sancilar artmaya basladi saat 18.00dan sonra sancilar cekilmez hale gelmeye basladi ve son bir agri kesici deniceklerdi olmaz ise Epudural yapicaklardi. Sancilari ne keser dahada artti. Epudural net karar verdigim zaman dogumhaneye aldilar beni ama doktor bir turlu gelmiyodu cunku amelyattadi artik yapamicam dedigim noktada doktor geldi bu saat 22.00di hemen yapti 15dk icinde etkisini gosterdi ben rahatladim sadece bir baski hissi geliyodu oda normaldi normal yoldan gelmesini beklemeye basladilar bu arada acilmam 10cm ulasmisti beklemeye basladik bebek gelmeyince epudural kestiler ve tekrar sanci verdiler gece yarisi tam 00.00da dogum basladi sanci dedigim sey baskı gibi geliyodu bana sadece ikinmak kaliyodu ikin allah ikin bir saat surdu ama o 1 saati ben cok anlamadim sanki cabuk bitti dogum gibi geldi sadece başı ve vucudu cikarken cok canim acidi okadar ve saat 01.05de tarihler 04.01.2019 gösterirken cenneten meleğim kucağıma geldi butun agrim acim sancim bitti sadece kucagimda oldugu an kaldi ve cok ozel biseydi cok ozel bir an eşimde bende ağladık mutlu sonumuz boyleydi bizim simdi oğluşumla hastanede gunlerimizi tamamlayip eve gitmeyi bekliyoruz. Insallah bebegini bekleyen tum anneler en kolay sekilde atlatir dogumunu dogumdan korkmayin korkulucak bisey degil aksine en mucizevi bisey. Rabbim sizi bebeklerinize kavuştursun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻💙💙💙 doğuran annelerle Happy kids'de görüşürüz 👋🏻👋🏻👋🏻
Tatlisanne AygyulSina ay çok güzel ya Allahım hepimize kolay doğumlar nasip etsin bebeklerimizi sağlıkla kucagimiza alırız inşallah paşayida yerimize op annesi Sağlıkla büyüsün 💙🙏