brnaksyince Kabus gibi bir gece geçirdim, yatakta her döndüğüm de Çatı kemiğim resmen kıtlıyor. Bu saat oldu ağrıdan uyuyamadım. Başına böyle bişey gelen oldu mu bu arada 35 haftalık hamileyim.
brnaksyince ela2023 inanılır gibi değil gerçekten. Yürürken sorun yok ama yattığım an ağrısı ve kıtlaması oluyor inanılmaz endişelendiriyor. Daha önce kimse den duymadığım bir olay. Siz kaç haftalıksınız?
Sedaeksii12 Bendede ayni. 34. Haftadayim nerdeyse 4. Ayimdan beri bu agriyi cekiyorum. Sanki açılma var gibi kemikkerim kiriliyor bazen otururken bile goz yasartacak kadar olur gece sagdan sola donmek eziyet dogurmak istiyorum hemen.
brnaksyince Sedaeksii12 gün içinde otururken sorun yok gece başlıyor bende de uyku falan kalmadı. Ağrısını bi şekilde anlarım ama kıtlamak nedir ya kırıldı sanki Çatı kemiğim. Cidden sinir bozucu. Bir an önce sağ salim kurtulalım, cidden psikoloji falan kalmadı.
Sedaeksii12 brnaksyince gercekten oyle. Bu ikinci gebeligim. İlkinde prenses gibiymisim. Bunda surekli agri yasadim. Cogu zaman aglayarak gecti. Bu agrilar icin gittigimde alttan bakildi surekli cekeceksin dediler. Gun sayiyorum simdi gecmesi icin. Son 40 inşallah
brnaksyince Sedaeksii12 benim kontrolüme daha var henüz muayene olmadım bunun için gerçi iki akşamdır var. Normal olması biraz sevindirici, dedim kesin kırıldı yani bunun başka açıklaması olamaz. Benim de son 20 inşallah. Günler bittikçe dertler büyüyor 🫣
brnaksyince Civ3cic sizinde mi kıtlıyor. Ya tek bende oldu sanıyordum. Demek ki normal bişey. Kırıldı kemiğim diye düşünmedim değil.
brnaksyince Civ3cic 🤣🤣🤣 daha neler yaşayacağız acaba 🤣 sinirlerim bozuldu. Kimseye de diyemiyorum oram kıtlıyor diye 🫣🫣🤣