Guzelanne00 doğumdan önce 3 gibi ekmek arası yemiştim acil sezeryan a döneceğiz dediler saat 9 da Doktorlar kendi arasında konuşurken hasta yemek yemedi değilmi dedi ( o saatte dışarıda idim doktorda yemedi hocam dedi ben de. Aslında ben yemek yedim dedim. Doktorlar döndü ne zaman dedi öğle 3 gibi ekmek arası yedim dedim o zaman geceye kadar takip edilsin sonra ameliyat a alalım dedi doktor. Çok susadı iseniz. Bir yudum ağzınızı ıslatın Diğer türlü Tehlikeye atmayın kendinizi