Bebeğimi normal doğumla dünyaya getirmek isteyen bir anneydim. Son haftalarda bebeğimin suyu azaldığı için doğumu gerçekleştirmemiz gerekti. Ben de bir anda sezaryen fikrine uyum sağlamaya çalışırken hangi yolla ameliyat olacağımı düşünmeye başladım. Genel anesteziye karar verdim ama hastanede işler öyle gitmedi, spinale yönlendirildim tam o esnada 😅 biraz gerildim düşünmediğim bir şeydi diye ama çok şükür çabucak iyisiyle zorluğuyla ameliyatımı tamamladım. Zaten bebeğimin ağlamasını duyduğum an her şeye değerdi…
Anneliğin 4. Günündeyiz. Minik canavar uğraştırıyor beni ama yavrum iyi olsun yeter ki. Annelik dünyanın en kıymetli en özel en güzel duygusu. Allah isteyen, bekleyen herkese nasip etsin. ❤️
Sormak istediklerinizi seve seve yanıtlarım.