Beyzanurk Kızlar tam 36+4 üm o kadar yoğun bi bel ağrısı yaşıyorum ki yürüyemiyorum tek başıma benim gibi olan var mı neden olur bu kadar şiddetli
Haticeburak06 Beyzanurk bende oluyor 37+3üm helede tam kalçamla bel birleşim yerimde. Gerçekten masaj işe yarıyor yaptırabiliyosanız eşinize yaptırın