Babymom07 Burnu büyüyen var mı arkadaşlar ben biraz öyle hissediyorum ya da bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama eğer büyürse hamilelikten sonra eski haline döner mi?
Haticeburak06 Babymom07 eski haline döner canım hamileyiz ödemimiz var sonuçta takma eski haline döneceksin elbet🌸
Ahmetemirim Babymom07 Benim de hem büyüdü hem kızardı kardeşim ☺️1. bebeğimde de öyle olmuştu sonra gayet normale dönmüştüm şimdi 39+6 yım yine aynı 🤭endişelenme sen ve bebeğin sağlıklı olun da gerisinin önemi yok 🌸
eyy Babymom07 ay benim de büyüdü ya gözlük takarken bile fark rdiyorum sıkıyo burnumu 🤭🤭 inş düzelir doğumdan sonra diye düşünüyorum
asell13 Babymom07 benimde 37. Haftaya girince burnum büyüdü zaten normalde de küçük değil şuan ekstra şiş dudaklarım burnum doğumdan sonra iniyor canım
KurabiyeninAnnesi123 Babymom07 keske sdce burun büyüss eller ayaklarda büyüyor burnum küçüktür büyüdüğü icin emanet gibi duruyordu ama dogumdan sonra bütün hersey geçiyor boyun bölgemde kararma olmuştu dogurduktan sonra hepsi bir bir geçti
Alesh Babymom07 kiz bebise mi hamilesiniz :) ben kızımda 5.aydan sismeye baslamıstım yani ödem cok oluyor. Simdi ogluma hamileyim 18 haftalik olduk suanlik sisme yok bakalim neler olacak :)
Kadersaahin Alesh benim erkek benim 5 aylıkken şişti cinsiyetle alakası olduğunu sanmıyorum ödem topluyor vücudumuz sonuçta
BirAskMasali1323 Burun büyümesi cinsiyetle bı bağlantısıda varmı hani hurafeler vardır ya işte kız olursa erkek olursa falan sizin cinsiyetleriniz nedir benimde burnum büyümeye başladi ama henüz cinsiyeti ogrenmedim sizlerinde görüşünü alayım
Babymom07 BirAskMasali1323 hiç bilmiyorum ya benim kızım olacak ama :) bende cinsiyeti öğrenene kadar nerelere baktım Çin takvimini bir sürü tanıdığıma yaptım hepsi tuttu ama bana erkek çıkmıştı doktor kız deyince şaşırmıştım baya :)
Susu13 Babymom07 benim ilk gebeliğimde sol delik daralmıştı hamilelikte nefes alamıyordum uyuyamıyordum şuna yine hamileyim hala daralıyor gece uykular haram bana 🥹
Alesh Kadersaahin tabi ki olabilir her hamileligimiz farkli sonucta. Haftamda erken daha sismeyecegimin garantisi yok :)
Sadeceanne2 Babymom07 😄😄😄 benimde iki gündür bir büyüdü gibi Ama normal 32+3 teyiz şimdi Ananas çok güzel ödem attırıyo 1 dilim. Yesen hiç sorun olmuyor haftanda yakın ise normal doğumda da yararlı ben 2. Trimester dan bu yana yerim 10 gündür yemiyorum o yüzden sanırım 😄😄 bakalım ilk iş ananas almak olacak 1 taneyi 1 hafta gidiyor en az dene istersen. Sende bakarsın ödemi atar
Spgrr Babymom07 benimde kalınlaştı burnum normalde pek fark edilmiyor ama eski fotograflarla kıyaslayınca çok belli oluyor
BirAskMasali1323 Babymom07 Benimde tüm testler takvimler hurafeler bütün hepsi erkeği gösteriyo iki gün sonra randevum var bakalım hayirlisiyla cinsiyetimiz ne olacak benimde kız çıkarsa büyük bı şok olur😂