funda_akyl Elfthh sezaryen biraz ağrılıydı spinal oldum bebişim biraz zayıf doğdu toparlaniyoruz çok şükür
Laylalaylay Elfthh ben de uyuyamıyorum 35+6 , çişe uyanıyorum sonra uykum gidiyo, acıktığıma uyanıyorum mide yanmama uyanıyorum 😂
Laylalaylay Elfthh hashshhdhs aynen ya az önce ebem dedi ki senin doğurmanı bekliyoruz dedi bi tırstım