Dlar Bende 31+2 günlük hamileyim geçen gün benim başıma geldi baya ağrım oldu sabahı bekledim çok şükür geçti uyuya kaldım daha da olmadı çok şükür senin nasıl oldu nasilsin canım
Zeyd_Mom_22 burcuAy15 27 haftalığımda bendede kötü sancılar oldu geçmek bilmedi geceden sabaha kadar. Sabah ilk işim ultrasona gitmek oldu şükür herşey yoldaydı. Doktorum baktı dedi böbrekten oluyor sancı ağrı. inşaAllah sizdede iyidir herşey. Bol Su içiyor musunuz?
burcuAy15 Alone hastanedeyim sonuçlarımı almışken doktora sorarım dedim ama öğleden önce almıyormuş sıfır uykuyla bekliyorum 🥺
anneliktadi @burcuAy15 olsun yine de yormuştur seni belki de ondan olmuştur. Doktor ne dedi merak ettim canım