Lora
Dayanılacak gibi değil İnan’ın yürüyemıyorum baskı cok vajınam cok agrıyor sizlerde durum nedır iki gebelıgımde cok rahattı hiç agrı yoktu uyku yok sabahlıyoruz 😌unutmadan söyleyeyim hic sancı çekmedim bilmiyorum iki gebeliğim sezeryandı ilki isteyerek ikinciyi 41. +4 te doğmayınca mecburi oldu bu da mecburı olucak son 9 gün ama daha önce yasamadım sancı olabılırmi sizce