Kızlar iyice ağırlaştım gerçekten çok zor resmen karnım göğüs kafesimde nefes alamıyorum yetmiyor yemekten sonra veya çok su içeyim ölecek gibi oluyorum nefes nefeseyim ya dört beş gündür çok şiddetli belim ağrıyor yatak da sağdan sola dönerken resmen acı çekiyorum karnım bacaklarıma değiyor sabah yatak dan kalkamıyorum ağrıdan üstümden asvalt makinesi geçmiş gibiyim 😭😔