Merhabalar 33. Haftadan selamlar ,
Güzel anneler , bir oğlumuz olacak nasipse ve isim konusunda kararsızım . Sizinde fikrinizi almak istedim
İlk kızım oldu ismi Elif Beren
Şimdi nasipse sağlıkla bir oğlum olacak ve ona isim konusunda çok kararsız kaldık
Eymen Ege , demir Alp , atlas , Alperen ,….
Bu isimler arasında özelllikle gidip geliyoruz
Bana bu konuda yardımcı olursanız fikirlerinizi öğrenebilir miyim