Ceylano Kızlar benim doğum yapalı üç gün oldu doktor muaneye çağırdı neyle yapılıyor muane alttan bakıyor mu
semadniz Ceylano canım 3. Gün bende gitmiştim altan dikişlere bakıyor birde rahim toplarlamış mı diye bakıyor . 40 çıkınca da gideceğim smear testi de alacak
tatlibebegim_ Ceylano bende normal doğum yaptım alttan eliyle bakıyor çok canım yandı hastanede doğumdan sonrada bakmışlardı fenaydı
Fatimecansu79 Ceylano rahim toparlanmis mı diye bakıyorlar ama 40 in çıkınca gidiliyor diye biliyorum ben çevremde o şekildeydi hep Ben sezaryanliyim ultrasyinla bakıldı dikisinjz falan varsa ona da bakacak olabilir
Ceylano Fatimecansu79 galiba sadece dikişlere bakar yani daha üç günlük dikişleri bırakıp rahme bakamaz demi
Merve-betul Fatimecansu79 canım vajinal usgyle bakiloyo yine demi sabah bende gidicem ilk doğumumda gitmedim ikincide 3. Aydayiz şu an gidicem bakalım ne dicek
Merve-betul Ceylano canım dikiş kontrol edicek yüzeyden açılan varmı bı sorun varmı şişlik akıntı vs diye muhtemelen korkma yani
Ceylano Merve-betul ya doktor yarın çağırdı beni gitmicem dikişlerim az az ağrısı gidiyo bide alttan muayene edip beni mahveder diye korkuyorum zatn daha 3 gün olmuş doğum yapalı