lale07 Kızlar hamilelikte çatlak oluşmaması için kaçıncı haftada krem kullandınız ve ne kullandınız 🌷
Fundahakanb lale07 ben bebe yağı kullanıyorum bir çatlağım olmadı .su içmeye dikkat et nemli kalsın . Cok canım acırsa kamtaron yağı sürersin . Ama tecrübeyle sabit eğer vücut çaylayacaksa bir çözümü yok çatlıyor bazı bayanların nedense