bilgegk Kızlar merhaba geçtiğimiz hafta detaylı ultrason yaptırdım bebeğimin karın bölgesi 10 gün ilerden gidiyormuş şekerin yükselmiş muhtemelen dedi doktorum ve geçtiğimz zamanlarda yaptırdığım tahlillere baktı ve evet şekerin yükselmiş endokrine yönlerdirdi fakat bir türlü randevu bulamadım ve canım aşırı tatlı istiyor bir şekilde bastırıyorum bu isteği tadımlık yiyorum vs fakat nasıl beslenmem gerekir randevu bulana kadar sizlerden fikir alayım istedim.
Gnl54 bilgegk ac tok ölçüm yap one gore beslen sekerli tuzlu tuketme bende insülin kullanmama ragmen hala yuksek 200 leri görüyor
TazeAnne02 bilgegk şeker cihazin yok ise önce bir şeker ölçüm cihazı al. Sonra beyaz ekmeği tatlı şeyleri pirinç özellikle çok çıkartıyor patates ve biber kızartması. Bunları yemeyi bırak meyveleri de yavaş yavaş yiyerek ölçüm yaparsan hangisi şekerini yükseltiyor bulabilirsin. Kişiden kişiye değişebiliyor kimisinde muz şekerini yükseltmiyor kimisinde ufacık da yese çok yüksek çıkıyor. Aç karna ve yemeğe başladıktan bir saat sonra tok karna ölçüm yaparsan senin için iyi olur. Ve de yürüyüş her öğünden sonra ufak da olsa yürüyüş yapabilirsen iyi geliyor. Bende yaklaşık iki haftadır takip ediyorum diyete başladıktan sonra düzene girmeye başladı. Stres de çok etkili çok stres yaparsan bile şekerin cikabiliyor
Zynp12 bilgegk dahiliyeye randevu bulursanız onlarda yönlendirir sizi endokrine. Benim gebelik öncesi şekerim var insülin kullanıyorum. Paketli gıdalar,hamur işleri,makarna ,pirinç,tatlı yiyecekler yemiyorum
Ozgecikko Diyetisyen ile çalışıp endokrine gozukmen gerekiyor gebelik şekerin varsa. Minnacık bir meyve barindan sonra bile ki sekersiz yazıyordu firlayabiliyor bu gibi durumlarda. Mutlaka diyetisyene gitmelisin.
bilgegk Ozgecikko Endokrine randevu aldım gideceğim fakat daha şimdiden ne yiyeceğimi şaşırmış durumdayım canım fazlasıyla tatlı istiyor 🥹
niyetimkalpkirmamak Zynp12 dışarı çıkınca ne yiyorsunuz. Yarın erken den hastaneye gideceğim. Bir şeyler yemem gerekli orda.
Zynp12 niyetimkalpkirmamak genelde dışarı çıktığımda ceviz alıyorum yanıma yada yulaf yapıyorum yada yoğurtun içine salatalık 2 yaprak marul ekliyorum o şekilde alıyorum yanima evet öğün olarak belki az ama atlamamis oluyorum en azından.