Babyandmee Kanz x go plus kullanıyorum. Çok çok öemnunum. Sürüşünden tut her şeyi çok güzel bir bebek arabası. Fakat tek sıkıntısı iki elle iskeleti açılıp kapanıyor.
Şimdiki aklım olsa kanz n-go alırdım ama piyasaya yeni sürüldü. Her şeyi neredeyse aynı tek farkı o tek elle kapanıyor. Kabin tipi de bakılabilir😊