Petek35Ozcan Ben çok memnundum fakat 1ay önce doktorum hastane değiştirdi doğal olarak ortada kaldım gittiği hastanede çok donanımsız olduğu için Su Hastanesinde devam etmeye karar verdim Fügen hocayla devam ediyorum. Doktorum yinede senin için doğuma gelirim dedi ama hastanenin sahibi izin vermemiş bu mesela beni çok sinir etti burada hastan mı önemli kişisel egolar mı? Benim doktorum ortada bırakmak istememisti oysa mecburen hastane doktor catısması yuzunden son 3 haftamda baska bir doktorla ilerleyerek doğum yapıcam onun dısında bir sorun yasamadım hastane calısanları çok tatlı yoğun bakım var bebek yoğun bakımı küvez var bunlar önemli seyler ve piyasaya göre tüm hastanelerden uygun suan benim doktorumun gittiği yer hastane bile değik bu imkanların hiç biri yok tıp merkezi diye geçiyor ve orası bile 30bin istiyordu. Daha önceki zamda %50yaptılar sanırım cunku 15civarıydı 22500oldu bu seferde oyle olur herhalde