Ogm 2 hafta önce kontrol için gittim Kadir güzelmeriç diye bi doktordu insanın suratına bakmıyor bile bebekle alakalı bişey söylemedi kendi kendine ölçüm yaptı o kadar ultrason kağıdı bile vermedi bebeğim önde gidiyordu takip edilmesi lazım bi sorun varmı diyorum mal mal suratıma bakıyor nefret ettim devlet hastanesinden