Arjin_rojin amin inşallah canım aynıyız hayattan soğudum resmen Aşlah affetsin ama kimsesiz hissetmek çok kötü bir duygu evet evlatların yanında ama seni ne kadar anlayabilirlerki bir anlayanın olmaması çok kötü bi durum Allaha sığın başka hiiç bir çare yok canım benim eşimde sanki ben değil de o hamile gibi öküz öküz davranıyor bana normaldede hiç öyle bi insan değildir yani ama şunu anladm bişeye nekadar takarsan okadar olmuyor kardeşim 😒 takma önemseme ben öyle yapıyorum evet kırılıyorum çok alınıyorum ben layık değilmiyim diye düşünüyorum bi sarılmak dokunmak bukadarmı zor diye sonra bakıyorum olmadık bi yerde bi lafı yetiyor sanki hep başkaları muhteşem insanlar ama her zaman kusurlu kötü niyetli olan benmişim gibi bakıyor bana 😞 yanlış anlıyoruz hep birbirimizi 😔 sürekli kırıyoruz birbirimizi Allah kalbimize ferahlık versin daha kötü hissetmen için söylemiyorum ama benim gazım oluyor bazen karnım ağrıyor doktora gidelim istersen çok kötüysen diyor eşim bu ikinci çocuğum benimde yani evet aşkla ve üzerme titreyerek davranmıyor bana istediğim gibi şımartmıyor beni belki ama bunun dışında her konuda her istediğimi yapar kırmaz asla Allah var sadece bu ara belkide ben fazla alınganım bilemiyorum yada o henüz benim hormonlarımın farkına varamamış olmalıki böyle hissettiriyor bana 😔 iyi yönlerini düşün ve kendine zehir etme derim hamileliğini yoksa benim gibi sürekli ağlayarak geçecek hamileliğin canım 😔 en iyisi takmamak valla bak önemseme onun söylediklerinide yaptıklarınıda sus soğuk davran belki anlar 🤷🏼♀️