gamzeder1_ bu kadar kötü hissediyorsanız doktorunuzla bu duygularınızı paylaşın ve en doğru kararı verin. İkiside doğum sonuçta. Elbette ikisininde zorlukları var. Ama biz kadınız güçlüyüz rabbim bize böyle bir mucize nasip etmiş. Vücudumuz bu şekilde yaratılmış. Güzel düşünün, bebeğinize kavuşacaksınız. Rabbim ikinizide sağlıcakla kurtarsın. İlk doğumunuz olduğu içinde bu hislerinizde normal. Sezeryan istemekte en doğal hakkınız. Sizin için en hayırlısı neyse o olsun 🙌