Yaprakdokumuseverr off bende bebek gibi uyurdum şimdi eşim uyandırıyor horluyosun diye hahahah çok sinir oluyorum kendime hatta kendi horlamama uyandığım oldu yani pes dedim inşallah geçer doğumdan sonra 29yasımda horlamaya basladım saka gibi bide böyle cirkin agzım acık falan uyuyorum🤣