çok teşekkür ederim hepinize Allah razı olsun 12 haftalıkken hafif lekelenmem oldu kahverengi doktora gittim hemen baktı bi sorun yok dedi ama bebek 9 haftalık dedi bende son adet tarihimi söyleyince 12 olması lazım dedim yok dedi 9 haftalık bu geç döllenme olmuştur dedi fitil yazcam kullan dedi ama içime sinmedi hiç zaten bebeği ultrasonda görünce bebek gibi durmuyordu yani küçük nokta gibi birşeydi bi sıkıntı olduğunu anlamıştım diğer gün hemen özele gittim ve bana bebeğimin kalp atışının olmadığını söyledi beynimden vuruldum o sözleri hiç çıkmıyor aklımdan hala kulağımda 😔 ve acil kürtaj oldum komple anestezi verildi doktor bebek tahiem yapışmıştı dedi zor aldım ve benim belirtilerim yaklaşık 1 hafta önce bitmişti sanki hamile değildim koku vs hiç bişey rahatsız etmiyordu her şeyi yiyordum iştahım çok iyiydi ve bunların 12. haftaya girdiğimi o yüzden azaldığını düşündüm ve muhtemelen 1 hafta olmuş kalbi duralı yada 9. haftada durmuş çünkü gelişmemiş 12 haftalık olacakken 9 da kalmış hangisine üzüleceğimi bilemedim devletteki doktorun bana bi sıkıntı yok fitil yazcam kullan diyip eczaneye gidince folik asit yazdığına mı yoksa bebeğimi kaybettiğime mi ne kadar süredir ben bu bebeği bekliyordum evet nasibi yokmuş ama emin olun 5 haftada olsa 1 yaşındada olsa üzüntüsü aynı rabbim birdaha yaşatmasın hiçb bir anneye