Mihriimah
Mihriimah amin inşallah hiç üzülmeyin ben yeniyimdir belki 7-8 aydır demiyorumdur ama ben bu ay artık doktora gitmicem demiştim eşime çünkü stres oluyorum ve sürekli eşimle tartışmaya başlamıştım çok dua ettim bi perşembeyi cumaya bağlayan gün oturdum kuran okudum allahtan ümit kesilmez vardır her işte hayır dedim ve bugun gebeliğimi öğrendim hepiniz duamdasınız Allah’ım herkese hayırlı bir evlat nasip etsin 🙏