Kızlar lavaboya saat 10 gıbı gittigımde peceteyle baktığımda kahverengi çok Açık sarıyada benzer kanama gördüm leke şeklinde sadece peçetede o saaten berı pek görmedim sızce düşük mü yapıcam doktorum bana 10 gün sonra gel demısdı haftaya çarşamba gıdıcektım bilmiyorum acaba bebek yrnımı yerlesıcek kafam karıştı ıkı düşük oldu bır kuzum var Buda düşük olursa pıskolojim çok bozulur 6 haftalıkta böyle yaşayan var mı