Başlarda bu şekilde olur ilk 3 ay halsizlik uyku vs çok normal bende sürekli uyurdum kendi yaptığımı yiyemezdim aç olumcada şekerim düşerdi uyurdum yani hamileliğiniz sılıntılı geçmiyo hamilelik dönemi geçiriyosunuz,en ufak şeyden endişe duymak çok normal ama kötüyü çağırmama konusuda var ya hani ciddi olan bi durum Allah göstermesin ama inanın belli ediyo kendinş eder yani o yüzden hep iyiye yorum daha başındasınız iyiye yorarsanız sizde bebekte iyi hisseder❤️