KurabiyeninAnnesi123 Kullanan var mı varsa etkisi nasil hemen kesiyor mu bulantiyi kizimda pliram kullandm hic faydasni görmemştm
Hnfcls KurabiyeninAnnesi123 Canım ben kullandım ama Hemen bıraktım Ondan mıdır bilemiyorum ama Affedersin Ben de ishal yaptı Gaz yaptı yani şu 1-2 hafta çok zor geçti onu bıraktım pirilam bana hiçbir fayda etmedi şu anda yemek yemeyerek mide bulantısı bir şekilde geçiyor yani
Tubau KurabiyeninAnnesi123 prilam uyku yapıyor diye doktorum prizin verdi o da uyku yapıyor. 5.aya giriyorum hala kullanıyorum en azından gündüzleri daha iyiyim bulantım azalmış oluyor.
KurabiyeninAnnesi123 Yamanmomy yaaa 😕 doktoruma sordum bugün bunu önerdi kizima hamileyken prilam.kullanmştm.kesmemişti bulantimi yola gidicem ayın sonunda nişanımız var otobüsle.gidicegm icin hem otobüste tutuyor üstne bulantılarım da başladi napicam bilmiyorum
aybukee10 KurabiyeninAnnesi123 merhaba bende 5+6dayim 4+5te kese gördük doktor 6+5te kalp atışı için çağırdı. 4 gündür aşırı bulantim var hiç geçmiyor 24 saat boyunca var. Doktoruma mesaj attım prizin ilacını alabilirsin demiş. Ama eşim tedirgin kalp atışı duymadan kullanmasan mi diyor. Siz prizin kullanmış miydiniz kacinci haftada basladiniz ve bulantiniza çare oldu mu çok kötü haldeyim
KurabiyeninAnnesi123 aybukee10 kuzum kullandm cok iyi geldi kesti bulantimi bebegi etkilese ztn doktorun asla vermez kullan o bulantilar baska yolla çekilmez yola gidicegim zaman 2 tane atiyordm
Hnfcls KurabiyeninAnnesi123 ya bilemiyorum inan 10 gün çektim neler çektim birde gebelik zorladı oda olabilir evet
aybukee10 KurabiyeninAnnesi123 prizin kullandınız dimi genelde prilam kullanan var ama doktor da bana prizin yazdi
KurabiyeninAnnesi123 aybukee10 güzelim prilam bende işe yaramadi kusmadan gecem gündüzüme karıştı prizin etkili attgm gbi rahatliyordm uzun zamandir bulantim yok ama yola gidicegim zaman mutlaka atiyorm araba da tutuyor beni cok etkili prilam çoğunlukla işe yaramiyor
KurabiyeninAnnesi123 Hnfcls o zaman prizin kullan rahatlarsin hamilelik bulantilari normal bulanti degil