Kadermiray Arkadaşlar merhaba çol şükür silik çizgi ile 2 yıl sonra hamile olduğumu öğrendim ama beta değerim 15 adetime 4 gün var böyle olup sağlıklı gebelik geçiren var mı
KurabiyeninAnnesi123 Kadermiray normal cnm henüz gecikmen de olmams beta takibi yap artışına bak 7 degerle bile öğrenen anneler vr🥰
iremree Kadermiray adetime 6 gün varken 39 çıktı şimdi 7+4 üm 😅 önemli olan düzenli artış beta 2 günde 2 katı artmalı bence 2 gün sonra bidaha ver artışa bak artış artmışsa 2 katı adetin üzerinden 1 hafta geçince kadın doğuma kese için git
KurabiyeninAnnesi123 Kadermiray olur Allahın izniyle güzel düşün güzel.olsun 🥰 gecikmen olunca testte yap sakla eşine de süpriz yapa bilirsin testle🙏
KurabiyeninAnnesi123 Kadermiray yaaa tek artişi takip etmen kalmş uygulamanin ayarlar kısmina son regl tarihini gir sna haftani söyler hemen doktora gitme mümknse 6 7 haftalikken git
Gmom Kadermiray evet normal iki kat artmış 5. Haftada kese göründü 6+4 de kalp atışı duydum ama zayıf bi şekilde. Biraz sabredip geç gitmeye çalışın, sonra boşu boşuna telaşlanmayın
145356- Kadermiray benim adetime 6 gün varken beta 9 çıkmıştı adetim gecikince arttı baya o değer 2 günde bir yaptır takip et