Yamanmomy 34busra valla yorgunluk ve uyku modu geldi bana bi anda ağırlaştım artık halsizleşiyorm bebekte çok hareketli zorlu haftalar başladı
Eceninannesii 34busra bende 30. Haftama gireceğim …Bebeğin hareketleri arttı ,yorgunluk ,uyku hali çok oluyor …Sürekli uzanmak istiyorum ☺️
Melek1818 Baya agirlastim 30bitti benim 3gebelik diğerleri büyük ama evde çocuk bakıyorum bu ay son inşallah
Deletedmom_789 Bende 30+4 sanki bebeğim karnımdan fırlicak öyle hareketleri var şimdilik bir sıkıntım yok ara ara adet sancıları oluyo doktorum normal olduğunu söyledi😍
Bett35 Benim bebiş 26 ile 29 hafta arası dehşet hareketliydi ama 29. haftanın ortasından beri aşırı yavaşladı hareketleri ya
Deletedmom_789 34busra Benimki hareketini hissetmeye başladığımdan beri çok hareketli ama dünü unutamıyorum yani ilk kez öyle oldu kafasımı artık bilmiyorum yuvarlak bişey çıktı karnımda sanki yırtıcaktı karnımı😂