Ben 4 sene önce oğlumda mobilya aldım mdf özel yapım eni ve boyu biraz daha geniş anne yanı şeklinde valla o kadar rahat ettim ki hala bir yerinde bir çiziği bile yok taş gibi şimdi kızımda kullanacağım beyaz olduğu için içine nevresim yaptırıp devam ediyorum