Nurrrr10 benim de mide bulantısı çok az oldu, hep canım eksi istedi. Kız olursa basenlerde genişleme olurmuş falan filan 🤭 kim beni görürse kızın olacak senin dediler. Rüyamda kız gördüm ismini gördüm. Iki doktor da erkek dedi 😂 belirtilerle hiçbir alakası olmadığını kendi hamileligimde anladım. Sağlıkla gelsinler 🤲🏻🥰