06Canan Meralkb spral kayıyor diyolar kordon bağlatmak günah diyorlar prezervatif yırtılabiliyor diyolar iğnede her gün dert en iyisi hap canım bende kullandm 3 4 ay yasmin doğum kontrol hapından
Sergul1425 Meralkb valla bnce spiral kuzenim 9 yıldır korunuyor bnde 2 sene korundum tek sıkıntı adet kanaması biraz artıyo
Makbulepoyraz Meralkb en guzel yöntem deri altı implantı kola takılan korunma yöntemi olarak kullanılan bir tür uzun etkili doğum kontrol yöntemidir. Cilt altına yerleştirilen küçük bir çubuk şeklindedir ve 3 yıla kadar koruma sağlar. araştırabilirsiniz
1zehrs Hapla hamile kalan ben 🥲 bende kara kara düşünüyorum benim doktorum deri altı implant önermiyor normal doğum da kordon bağlatılıyor mu kordon istediğin zaman açılan birşey mi bilen varmı
prens_prenses_annesi 1zehrs evet normal dogumdada baglaniyo fakat asla acilma gbi soz konusu bi durum dgil acmiyolar
Cosimaniehaus 1zehrs bir doktor açılıyor demişti soru cevap yaparken. Adını hatırlayamadım şu an doktorun. Instagramda ünlü, eşi yeni doğum yaptı soyadı Karslı
busesssssss Meralkb yasmin kullandım ama hiç keyifli bir hap değil bence , hem psikolojikmen hem fiziken doktorlarda aslında uzun süreli önermiyorlar
merve_89 Kondomla hamile kaldım sonra sipral taktırdım ondanda da hamile kaldım bu 3.gebeligim baglaticam artik