SrpYlmz Denizz_ anladım canım bu sağlık ocağındakiler o kadar ilgili değil malesef sormadım ama verceğini de sanmiyoum da bir iki gün gecikmesinden birşey olmaz sanirim
Makbulepoyraz SrpYlmz gecen ayın 15 nde oldum aşı bir de bu ayın 15 nde olacagım aşı 22 haftalık hamileyim canım
SrpYlmz Makbulepoyraz bende 21 de oldum ilk dozu şimdi 25 olucam bir gün sonra ikinci dozu bu hafta olcam
1Tugcedy SrpYlmz bende sizin gibi oldum cok agri cektim gunlerce ve dediginiz gibi 2.ye de o aciyacak dusuncesiyle gittim cok sukur acimadi korkmayin birsey olmuyor 😊