bebisveannesiiii Kızlar normalde ben namaz kılan biriyim ama bazen aklıma çok eğilip kalkmak iyi olmaz diye farklı şeyler geliyor aklıma neden diye sorarsanız ilk gebeliğim riskli geçti onun için tereddüte giriyorum ister istemez ama elimden geldiğince yapmaya devam ediyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
Masym34 bebisveannesiiii benimde başından beri riskliydi düşüğüm vardı plesanta vs aşağıdaydı 38. Haftam bitmek üzere en başından beri oturarak kılıyorum aksatmadım çok şükür abdesttede ayaklarımı mesh ediyorum niyet önemli
Deletedmom_87 bebisveannesiiii bence bir riski yok yine de bilemem ben Farzı ayakta sünnet ve kazalarimi oturarak kılıyorum istersen öyle yapabilirsiniz hem zorlanmazsiniz
ASE6154 bebisveannesiiii canım dinimiz kolaylık dini biliyorsun eğer sorun olmasından korkuyorsan veya zorlanıyorsan oturarak kıl Allah kabul eder inşallah 🌼
ttazeannee bebisveannesiiii Ben 7 buçuk 8 aya kadar ayakta kıldım artık oturarak kılıyorum rükuyu biraz eğilerek secdeyi de ondan Bi tık daha fazla eğilerek yapıyorum ayakta kıldığım zaman bebek ittiriyor beni sıkıştığını anlıyorum secdeye falan gidince iyice kasıyordu kendini bende oturarak kılıyorum artık sizde öyle deneyebilirsiniz
bebisveannesiiii tubik_ benim daha 6 haftalık ilk 3 ay önemli olduğu için bir de benim ilk hamileliğin riskli olduğu için sordum canım son aylarda olsa illaki oturarak da olsa kılarım benim merak ettiğim ilk aylar 🌸
Alyadefne bebisveannesiiii canım Allah niyetine bakar rabbim hepinizin namazlarını kabul etsin inşallah.. Sandalyeyi önüne koyup ya da küçük bir tabure koyup secdeyi ona yapabilirsin eğildiğinde. Ya da koltuk da kılabilirsin
myavocado bebisveannesiiii doktorunuza da bir sorun bence, kişisel durumlara göre değişebiliyor, ben ilk üç ay dikkat edilmesi gerek dendiği için korktum, oturarak kıldım, şimdi de 6. ayım, iki haftadır filan eğilmek beni zorladığı için oturarak kılıyorum.
Deletedmom_89 bebisveannesiiii bu şekilde düşünme eğer zararı olacak olsaydı oruca ruhsat veren Allah hamilelikte namaza da kılma sonra kılarsın derdi . Ayrıca millet gebelikte daha tırmanıyor inan 5 vakit namazin lafı bile olmaz şeytanın aklına girmesine izin verme . Abdesti dikkatli al namazı da çok ağır kıl zaten asıl sevabı ağır kılarak alırsın huşu ile kıl bebeğinde anne karnında sen ne yaparsan şimdiden yerleşiyor ona . Dualarını sesli et hamile bir bayanın aldığı sevap ile bir erkeğin aldığı sevap bile aynı değil banada dua et 🧡🤲
Fundahakanb bebisveannesiiii oturarak kılıyorum canım . Zaten hamile oldugumu namaz kılarken anlamıştım secdeye eğildiğimde sanki bişi pır pır ediyordu orda :))
Xsare bebisveannesiiii oturarak kılın ben çok nefes darlığı yaşıyorum o sebeple oturarak kılıyorum kılmamakta iyidir Rabbim bize kolaylık sunmuş ❤️
Merveilikli bebisveannesiiii birtanem hiiç sıkma ve üzme kendini. Oturarak ve çok eğilmeden kıl. Nasıl rahat kılabılıyorsan öyle kıl
Evhamlikurabiyeanne 25+5 ilk baslarda bulantidan dolayi egilemedigim icin oturarak kildım simdi diye öyle kılıyorum önemli olan nasil kildıgımız degil ne durumda olursak olalim ibadeti bırakmamak bence