Tatlisanne oğlumun iki ismi var nedense iki isim çok seviyoruzz ya o yüzden😀Oğlumun ismine uysun diye bir de çok begendigimz icın Bereni istedik başınada bir isim koyalım dedik,Eylül de Eymen e uyuyor diye ben çok beğendim aklımda kaldı eşimde Asya da güzel deyince sormak istedim size de🙂