Aysegul58 senin içinden ne geliyorsa onu koy kardeş bende oğluma göktuğ adını koydum o nasıl isim biz diyemek dediler hatta yaşlılar göttug deriz biz dediler bende siz seslenmeysin o zaman benim oğlum a dedim şimdi de kız ismi bakıyoruz sürekli ay o nasıl isim ay bu nasıl isim öz türkçe isim Bile olsa beğenmeyi kafasına koyanlara yapacak bir sey yok cok isteyenbkendi doğursun kendinkoysun isim