Bettdemm Didar1 ben rukiye hanımda takipliym çok ilgili sevecen ve işinin ehli kim sorsa ona yönlendiririm
Icon-sevo3 Merhaba, iki gebeliğimin de takibini Emine Emsal Demirel yaptı, kendisinden çok memnunum. 4 senedir tanıyorum kendisini bir kere bile aksi, asık suratlı görmedim kendisini. Kibar, hoşgörülü ve naif bir bayandır, tavsiye ederim.
Didar1 Peki normal dogum mu yaptiniz . Bazilari direk sezeryana yonlerndiriyomus oyle bi yonlendirmesi var mi acaba
Icon-sevo3 Benim ilk doğumum hayat Hastanesi’nde başka bir doktorda olmuştu, normal ve doğal doğum yapmıştım, hiç kesiğim dikişim yoktu. İkinci gebeliğimde Emine hanıma gittim ve doğuma yakın açık açık konuştum kendisiyle. İlk doğum deneyimimi anlattım ve doğal doğum yaptırmasını istedim,sağolsun baştan beri sezeryan gibi bir yönlendirmesi olmamıştı zaten , beni de dinledi. Normal ve doğal doğum yaptırdı. Şimdi üçüncü gebeliğim ve bir sıkıntı olmadığı sürece bunu normal da doğururum inşallah.
Didar1 Icon-sevo3 insallah hersey istediginiz gibi ilerler . Bende doktor icin karar verme asamasindayim tesekkur ederim size de
Seher_blk Merhaba sizin sorunuzla ilgili değil ama ben medicalpakta doğum yaptım ve her şey kötüydü doğuma gittiğimde odam hazır değildi doğumdan sonra bile oda bekliyorudm , doğumda ten tene temas olmadı çocuğu iki saniye yanıma getirip götürdüler hiç görmedim bile doğumdan sonra ben sezaryen olmuşum zaten hareket edemiyorum ağrı kesiciyi beni yan yatırıp kalçadan yaptılar her seferinde koskoca damar yolu varken yani açıkçası hiç memnun değildim ve kesinlikle tavsiye etmiyorum