38+5 im bizimkiler tetikte bekliyor biran önce doğurayım diye ahududu çayı ananas hurma pilates topu merdiven inip çıkma yürüyüş herşeyi yapıyorum ama bir türlü ne gelen var ne giden yardım edin daha neler yapabilirim eşim göreve gidecek o gitmeden doğurmak istiyorum normal doğum olacak tavsiyelerinizi söyleyin