GulUmut teşbihte hata olmuş ben çin mallarını kötülemem kesinlikle. Kendim de üretimi büyük ölçüde çinde gerçekleştirilen ürünlerin ithal edildiği bir şirkette çalışıyorum. Sanayinin yetersiz olduğu kalemlerde Türkiye ile Çin’i karşılaştırmak gibi bir vaziyete girmem 🙂
Bavuk organizer’ı konusunda Çin mallarını hiç güvenli bulmuyorum. Pek çoğu plastik ve naylon içerikli ve kullanılan boyaların ne olduğu belli değil. Rakamsal olarakta küçük ürünler olduğu için bebek hatta insan sağlığına karşı risk taşıma ihtimali çok yüksek. Tıpkı oyuncaklarda olduğu gibi. Çocuğum oyuncakları ağzına götürmeyi bırakacak yaşa gelene kadar aliexpressten oyuncak sipariş etmeyi bile uygun bulmuyorum.
Babyjem’e gelince; tabiiki dünyanın en kaliteli organizerı değil, çoğu zaman tek kullanımlık 😂 ama kolaylıkla makineye atılabilir olması, zararlı boya içermemesi rahatlatıyor. Muadil başka marka çamaşır torbaları da kullanılabilir. Ben bu markayı tercih ettim sadece. Birde fiyatları çok yüksek olmuyor. Bir valizde toplam 3-4 tane ile kapattım hastane çantasını 🙂