Cagla96 6.aylik olduk doktor izin kağıdı vardı ,klinik ile görüştüm dişi temizleyip geçici dolgu yaparız doğumdan sonra kanal dedi ama tüm işlem aynı sadece içini doldurmuyorlar ,haftaya Perşembe randevum var hâlâ düşünüyorum gidip gitmemek arasında kaldım ,son 1 ayım var şuan ,ağrı olmasa yaptırmak istemiyorum doğumdan sonra ama çok kararsızım bende