Ummsuheyb ben yaklaşık iki aydır bu durumdayım üstelik daha 27. Haftadayım aynı şekilde öksürük boğaz ağrısıyla doktora gittim ilaç verdi sonrasında ter başladı ve hiç geçmeden devam ediyor soğukta üşüyorum sıcak terletiyor gerçi her halükarda terliyorum bi sürü doktora gittim em son doğumdan sonra geçer gebelikten diyip çekildiler kenera siz nasılsınız doğum oldu mu geçti mi terlemeler